Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já s tím problém neměla:-) To spíš zuřím u těch Pokémonů.

Spíš jsem včera zírala, jak Nova, která se normálně bojí ukázat kousek ňadra před 22hodinou a cenzuruje i sprostý slova, nasadí na půl šestou Tankový prapor;-D Film dobrej, o tom žádná, ale kam se hrabe Krteček se zaječicí;-D

2 0
možnosti

Jojo, takový Animáček, to je maso! Ale vybudil ve mě kreativitu směrem k reklamní masáži - někdy o tom napíšu.;-D

0 0
možnosti

I74r61e80n78a 92H50r69u32b78á

10. 12. 2012 8:34

Myslím, že takové věci do pohádek nepatří. Mohou na ně koukat hodně malé děti, které na to ještě nemusí být připraveny. Hlavně je to o tom, že by to mělo být na rodičích, kdy dětem sdělí co a jak. To je jako by byla pohádka o tom, že neexistuje Ježíšek.

0 1
možnosti

P28a76v20e39l 65S68y62c39h26a

10. 12. 2012 7:41

Ach jo, to je zas nářků nad špatným hrobem.... Pokud Vám vadí porod a oslava-věci které se dějí, jsem zvědavý co budete říkat na kreslené pohádky od spidermana po pokemony...

1 2
možnosti

To si nerozumíme - mě nevadí porod, ale to, jak je popsán. Myslíte, že ženy rodí výhradně na zádech a dítě je jim "vyndáno" kleštěma?

0 1
možnosti

Takhle to dopadne se vším dobrým vždy, když někdo dostane nápad zlepšovat a inovovat za každou cenu.

2 0
možnosti

u nás taky Krteček nejede. Kdysi jsem to s vyjevením sledovala se svou dvou letou dcerou a po pár epizodách jednoduše všechna DVD šla rovnou do koše. Děcka ho znají jen z pár vybraných leporel. To s těmi zajičky se ještě dá zkousnout, ikdyž se to mohlo provést mnohem líp; ale takový ty utopicky totalitní díly jsou ostuda. I ty starší díly, např. Lízátko, Autíčko atp. Ne zrovna něco, co bych chtěla předat svým dětem. 

:-)R^

0 2
možnosti
Foto

Doporučuju plánované pohádky zkouknout předem osobně...:-)R^

2 0
možnosti

No jo, proto taky pouštím (a připouštím k) prověřené (ným). Ale ono se to u těch Večerníčků špatně praktikuje...

0 1
možnosti
Foto

Krtek a zaječice jsou podle mně v pohodě, pořád lepší, než kdyby zajíčky přinesl čáp anebo vrána,.....  já jsem toho byla ušetřena, dceři jsem všechno vysvětlila, jen si v pěti letech pletla spermii s nutrií...V

1 4
možnosti

Já jsem těhotným pupkem celkem vyhrála - Pidi měla o těch čápech celkem jasno už zamlada, ale porod tak, jak je v tomhle díle prezentován, je fakt děs běs...

Spermie s nutrií? To je výborné!;-D

0 1
možnosti

M76i26c67h73a32l 16R78y79b39a

9. 12. 2012 22:35

Krtek a zaječice, to jsem viděl, krtek a flaška ne.

Zlatý krtek a autíčko

7 1
možnosti
Foto

J55a77n 97A75n45d25r31l32e

9. 12. 2012 22:47

R^ a autorce taky

0 1
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1424x
Žena, manželka, matka, dcera, vnučka a (doufám) kamarádka.