Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nestresujte se. Řídím se heslem: "Bordel v bytě, chytré dítě!" a vychází mi to u mých tří potomků báječně. Jsou chytří, vyrovnaní a šťastní, přestože doma nebývalo zrovna vzorně uklizeno, prádlo nebylo vyžehlené, okna umytá maximálně jednou za rok a někdy jsem místo vaření v poklusu ohřála párky. Zato mám pěkné vztahy se svými dospělými dětmi a v životě jsem důležité věci vždycky nějak stihla.

0 0
možnosti
Foto

Klid, stíháš krásně! :-)

0 0
možnosti

Mluvíte mi z duše. Taky nechápu, jak to stíhají, asi mám někde skryté rezervy. Nejvíc mě štve, že když potkám ty úžasné matky a ptám se, jak to tedy prakticky dělat, abych stíhala, nic kloudného z nich nevypadne. Tož nevím :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejste v tom sama:-). Ostatní to jen neumí tak hezky popsat. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1424x
Žena, manželka, matka, dcera, vnučka a (doufám) kamarádka.